اینترنت اکسپلورر 6 را فراموش کنید

۲۵ تیر ۱۳۸۹

اگر می خواهید لذت وبگردی را تجربه کنید و اگر می خواهید با سرعت بالاتری به بررسی وبسایتها و وبلاگهای مورد علاقۀ خود بپردازید، خواهشمندم اینترنت اکسپلورر 6 را فراموش کنید.

این مرورگر که همراه با ویندوز ایکس پی ارائه شد، یکی از پر باگ ترین مرورگرها و پرحفره ترین نرم افزارها از لحاظ امنیت می باشد. اما متاسفانه هنوز شاهدیم که بسیاری از کاربران اینترنت بخصوص ایرانیان هنوز با این مرورگر اجین هستند.

این مرورگر فقط به درد همان سال انتشارش می خورد که پس از آن نیز شرکتهای بزرگ شروع به ساخت مرورگرهای پیشرفته و با توانایی مرور صفحات وب با سرعت و کیفیت بالا نمودند. هم اکنون مرورگرهایی از جمله گوگل کروم (Google Chrome) سافاری که متعلق به شرکت اپل است (Apple Safari)، فایرفاکس (Firefox) که یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر محسوب می شود و همچنین اپرا (Opera) و نیز بسیاری انواع مرورگر دیگر در عرصۀ وب به رقابت مشغولند.

لذا اگر کاربر مرورگر اینترنت اکسپلورر 6 هستید، هم اکنون آنرا کنار گذاشته و یکی از مرورگرهای فوق الذکر را دانلود کرده و از وبگردی خود نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید از طریق لینکهای زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

گوگل کروم اپرا سافاری اینترنت اکسپلورر 7 به بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دورهای طراحی زندگی

    برنامه تلنت‌می

    برنامه ای برای طراحی زندگی شغلی

  • کسب و کار اینترنتی

    کسب و کار اینترنتی

    اجرا، پیاده سازی و کسب درآمد

  • استارتاپ، کارآفرینی

    استارتاپ، کارآفرینی

    راه اندازی، شکل دهی، سرمایه گذاری

  • مشاوره،  منتورینگ

    مشاوره، منتورینگ

    استارتاپ، کسب و کار دیجیتال، HR