سخنران رویداد علوم پایه و کارآفرینی

۱۰ آذر ۱۳۹۶

رویداد ساینترو – علوم پایه و کارآفرینی که با هدف پیوند بین علوم پایه و فضای کارآفرینی تنظیم شد در تاریخ 2 آذر در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد. این رویداد با هدف ایجاد فضای کارآفرینی و رویکرد کسب و کار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پایه ایجاد شده است در صدد است تا تفکر کسب و کار را برای مخاطبان خود ایجاد کرده و آنها را به سمت فضای کارآفرینی و استارتاپ ها سوق دهد.

استارتاپ های حوزه علوم پایه شاید به طور مستقیم به ندرت پیدا شوند اما علوم پایه می تواند مبنای فعالیت بسیاری از استارتاپ ها و هسته ایده های خلاقانه باشد که مشکلات زیادی را از مردم حل کرده و بخصوص در لایه های دولتی بتواند خدمات قابل توجهی را ارائه داده و یا خدمات فعلی را بهبود بخشد. همچنین در بخش آموزش و نیز صنعت نیز می تواند فرصت های خوبی را ایجاد کرده و فضای صنایع را به سمت استارتاپ های متمایل کند.

کارآفرینی در علوم پایه

در این رویداد من بعنوان سخنران بخش اصلی در مورد نوآوری در مدل کسب و کار صحبت کردم و اشاره به مدل های درآمدی، روش های توسعه کسب و کار و همچنین استارت آپ های حوزه خدمات را معرفی کردم و نیز اشاره به طراحی خدمات و نوآوری در این مدل کسب و کارهای خدماتی داشتم. سرویس دیزاین یا طراحی خدمات یکی از موضوعات مهمی است که کسب و کارها امروزه به سمت نوآوری در مدل های آن و کمک گرفتن از تفکر طراحی در چیدمان و ارائه خدمات خود می کنند. در این رویداد محی سانیسل، بنیانگذار استارتاپ دونیت و برخی از اساتید و کارآفرینان حوزه علوم پایه به سخنرانی پرداختند.

علوم پایه و استارتاپ

در بخش دوم این رویداد پنل تخصصی گفتگو در خصوص علوم پایه و کارآفرینی و فضای استارتاپ های حوزه کارآفرینی با مدیریت آرش برهمند برگزار شد.

وب سایت این رویداد به آدرس iranfse.ir در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دورهای طراحی زندگی

    برنامه تلنت‌می

    برنامه ای برای طراحی زندگی شغلی

  • کسب و کار اینترنتی

    کسب و کار اینترنتی

    اجرا، پیاده سازی و کسب درآمد

  • استارتاپ، کارآفرینی

    استارتاپ، کارآفرینی

    راه اندازی، شکل دهی، سرمایه گذاری

  • مشاوره،  منتورینگ

    مشاوره، منتورینگ

    استارتاپ، کسب و کار دیجیتال، HR